Saturday, March 23, 2013

March begins just nice .

salam :) olla guyz , lama sangat dah blog saya ni bersawang ehh . hewhew ,
cewah takdalah lama mana punn . saya suka march ni , macam heaven . muahaha , walaupun duduk kat asrama hampir sebulanlah jugak -.- first ade test up1 k ? prepare jugak tapi tak berapa cukup , cuak gak time tgok paper subject chemist, physic , bio , +math mule mule . tapi lepas dah jawab happy gilalah , sbb dah habis jawab enn ;) hahah , padahal dalam hati dah berdoa banyak banyak cikgu sume lembut hati tande kertas saya . hehe .

after sminggu ade training merentas desa, dah biase dah kusess mmg lambat buat merentas desa every year . faham dahh --" haha , tu yg malas tuu . biaselah saya kann . dah training punye training tiba tiba tunda after cuti . memang saya nak lari pun waktu cuti tuu , huaaaaaa ;( spoil . takpatakpa . hmm , sebelum cuti ni , ade dapat result , okaylah , quite satisfied . hohoh :D bio chemist je ni tak tau . tak yah dapatlah , rendam je . muahaha xD ceh takda lah . gurau je .

on march jugak , my birthday . dengar tak , my birthday! hewhew , happy walaupun tak dapat sambut kat rumah . my family dtg hari ahad bawak cake for me . banyak sangat so saya share dgn dormmates and kawan kawan . heheh :D tauu tak , teacher ernie my ex english teacher pun wish , sayang dia sangat sangat . tapi kena prank dgn kawan , budak lelaki pun sama je 2x5 . haihh -.- takpa , nasib baik dapat hadiah . hadiah tak banyaklah , coklat banyak! tu yang suka tuu , sayang mereka :* hee ~

No comments:

Post a Comment